Fan va kul!

Klockan är läggadax för länge sen men jag måste bara meddela hur jäkla annorlunda och kul det var på kvällens pass. Magnus P, Jonas, Johan F, Mattias F och jag stack ut med hojar pimpade med reflexer och en massa lyskraft.

Vi körde banvallen upp, sen tog vi en massa höjdmeter och stigar innan det blev bombning på banvallen hemåt igen. Efter jag analyserat all info så ska ni få ta del av den men trainEffect blev iaf en 4,0

De nya LOOK-pedalerna var okej. Lite svåra att klicka i men när man sitter där har man mkt anläggningsyta mot skon vilket var skönt. Sen är de ju snygga oxå...

Det var ruskigt kul ikväll men det kommer bli tufft att gå upp till jobbet om 6 h :-(

Imorgon skall vi åka och välja bebis.
Bilder från kvällens äventyr kommer säkert upp på
Johans blogg senare


Kommentarer
Postat av: janne.j

tjena ola hur ser det ut med cross-sm. blir det nått för oss veteraner detta år?

2010-09-17 @ 14:14:50
Postat av: Anonym

Hej Janne

Jag gjorde vad jag kunde men jag jobbade i kraftig motvind. Det togs beslut över mitt huvud att det inte skulle bli SM-status för veteraner. Dumt beslut men vi kör en "vanlig" veteranklass i Kumla.

2010-09-17 @ 15:40:48
Postat av: janne.j

fy fan ännu en höst i besvikelsens tecken alltså.

tack för att du ändå försökte.

2010-09-17 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback