cyklistpåhejare och bara cyklist.


Denna sovande mongokatt skall snart få ett lillasyskon. Första namnförslaget blev KAKA från sara. Hoppas faktiskt på något annat. Vilken tur att det dröjer några veckor till innan nästa katt kommer.

Idag kördes sista tävlingen i veterancupen på landsväg så jag och svärfar drog iväg och hejade på dom när dom körde en varvbana vid Närkes Kil. Lagom när vi sett dom 3 ggr så kom det 3 mtb-åkare och plockade upp mig så körde vi mot de blå bergen. Det märktes vid den första klättringen att jag inte är 100% frisk än då det snorade och hostades lite lagom.
Någonstans där ute i terrängen så fick Henrik E problem med hojen och fick ringa efter assistans. Hela vevpartiet gick sönder.


Kör Johan fingrarna i halsen?? Här är vi på toppen av Amboberget.
Johan skröt förresten som vanligt om både det ena o det andra. " Nästa år skall jag aldrig få tjejpisk.." "Nästa år då j-vlar " O.S.V.. Men han leverare ju liksom aldrig den där karl. Eller Herrn som han vill bli kallad pga sin höga ålder.
På hans sida kan ni säkert läsa en massa lögner om mig men det är som sagt lögner. Bra bilder kanske det finns där dock.

Nu är man fattig igen. Jäkla Bike24!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart han kommer få tjejdäng även nästa år!

Postat av: Sara

Japp. Och året efter det, och året efter det, och året efter det.

2010-09-05 @ 17:34:28
Postat av: Johan

Nästa år, då jävlar!

2010-09-06 @ 07:32:24
URL: http://www.ginnfilt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback