Movietime

ett litet uns av dåligt samvete gnager mig då det inte blev någon träning idag heller. Dock blev det lite kvalitètid med Saris och det är ju guld värt. Jag har oxå fått se en hel film vilket inte sker så ofta som jag önskar. Denna gång blev det Body of lies med Crowe och Di Caprio. Nu har jag ju sett den förut en gång men den är grymt bra samt att jag fick se lite extramaterial efteråt. Jag älskar sånt där lull lull. Inte bara om vilka specialeffekter de har använt utan oxå samarbete mellan länder, organisationer, manusförfattare mm.

Här nedan är ett Family Guy avsnitt men de leker oxå med två andra filmer. Vilka?
Imorgon skall jag besöka ett av stadens gym. Inte för att träna utan att de ville ha ett samarbete med klubben. Alltid kul att få frågan. Jag skall kolla in spinninglokalen och se lite vad de har för idèer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback