inköp för marathon

 Oj så liten! Den är faktiskt större i verkligheten. Det var kärlek från första ögonkastet. Vi två skall regera under vertex Fjällmarathon.

Vi fann varandra då Sara provade ut helt nya löparskor som hon skall provlöpa nu på midsommarafton då jag och jobbarkompismats kör ett långpass. Sara skall dock jogga lungt, jag vet detta då jag bestämmer hennes träning (wohahaha), i 5 minuter sen skall hon gå raskt i 5 minuter. Passets längd skall vara max en timme. Det räcker gott för att vara hennes första pass.

Ikväll blev vi sedan bortbjudna på mat hos Dennis & Suzer som avslutades med en lugn glassig promenad genom centrum. Vi bor i en rätt fin stad när allt kommer omkring.

Imorgon blir det ett racerpass men tyvärr inte det jag hade tänkt från början. Nej då jag måste lämna tillbaka bilen till farsan ute i Hjortkvarn så blir det ett racerpass därifrån med inslag av tempo sen korta intervaller tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback