vi &010

Oj oj oj vad det känns annorlunda. Ett helt nytt decenium. Allt är helt förändrat. "Nu är det dax för förbättring..."

Märkte igår kväll att det var naturligt att säga nolltio istället för bara 10 när det gäller det nya årtalet. Tjugo tio kanske blir bra med. Man har ju liksom inte fått in rutinen än.

Vi lagade god mat igår och avnjöt kanske det dyraste vin jag någonsin druckit. Ett Amarone. Jo då..Det smakade annorlundagott. Riktigt gott.
Sen gick vi ned mot stan till polaren Dennis (han med Guitar Hero) fast det blev en introduktion med Wii Fit istället. Sara var först ut..



Gårdagens träning (Inte Wii Fit)
Åkte till klubbstugan med ben som redan ömmade från gymet dagen innan. Visste att det inte fanns möjlighet till någon större prestation så 5 minuters intervaller på ungefär mjölksyratröskel med halvtungt motstånd. Hjärnan lekte att det var som en svag uppförsbacke där det gällde att hänga med klungan.

Nu när jag sitter här och blickar ut över lite yrande snö så känner jag inget sug att träna. Lustigt då jag flera gånger har skrivit om min kraftiga motivation men just nu är den inte här. Spontanvila kanske...Tråkigt.

Gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback