Tillbaks på banan

Innan jag for till Phonehouse idag sa Sara 2 saker: Inte 3 och inte nokia. Kom hem med 3 pott och en Nokia 6700

Lite sämre kamera än innan men resten blir nog bättre. Framförallt har denna ett metallskal och inte ett i plast som min gamla 6220.

 

Igår var det som sagt mountainbikeorientering som gällde för vuxenträningen. Jag hade varit ute och satt upp 8 kontroller som funkade i tre olika banor. De fick köra 2 och 2 och sen stressade jag grupperna emot varandra. Snart har jag fått tag i speciellt gjorda mtb-o kartor. De är mer lätt överskådliga än en vanlig orienteringskarta så minst en gång till kommer vi att köra det.

Vi pratade lite efter träningen att köra vid kvarntorpshögen nästa måndag men jag tror att det hela hänger lite i luften om det visar sig att det blir åska och drivis då men det ska det väl inte bli?? Man får ta bilen dit också om man vill.

Idag blev det spontant en vilodag då jag faktiskt trampat ganska bra lördag-mån. Sen passade det inge bra efter jag shoppat mobil heller så jag tänker nog dra ett stenhårt pass imorgon på min första semesterdag. Skall nu ha 1,5 veckas sammanhängade semester. När hände det sist??

 

To-do-list SEMESTERDAG: Tvätt 07:00, träna på förmiddag/middag, handla lite mat inför resan, förmodligen baka en överraskning till Sara, packa.

Imorgon kväll åker vi nämligen till ÅRE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback