natt-tåg & zipline

Hahaaa Jag har provat zipline och det har förmodligen inte du!!

Morgonen började dock med att snälla Maria Wiklund hämtade oss på Åre station och så bjöd hon på frukost hemma i sitt föräldrarhem. Sen fick vi en guidad tur i området och bara råkade passera Åre chokladfabrik :-) Mums. Fler fabriker borde ha gratis provsmakning.

Sen blev det zipline med de nya adrenalin-junkiesarna Daniel & Karin
Det var en häftig upplevelse och vi han klart med alla 4 vajrarna innan regnet kom. Jag filmade ett av mina åk men då man snurrar lite okontrollerat är det svårt att filma åt ett håll hela tiden.
Vi gjorde detta med bl.a. Daniel och Karin från Örebro oxå. Daniel var nog mest rädd under liftfärden upp men det syns inte på bilden :-)

 

Nu ligger vi och slöar i den fina lägenheten vi hyr. Hörs väl imorgon. Undrade om inte chokladfabriken stod på schemat då oxå...

Kommentarer
Postat av: pernoe

åh vad härligt! hade verkligen varit en lockande resa för älsklingen & mig - jag hade stationerat mig i chokladfabriken & han hade slitit ut ziplinen :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback