shout it out loud

Jag vet att det var länge sen jag uppdatera här men jag har liksom haft noll i fritid. Torsdagen försvann i löpning och O-ringenmöte. Ju mer jag får reda på om den där tävlingen så desto mer imponerad blir jag över vilken apparat det är. Blir häftigt att få vara med på ett hörn. Har jag tur får jag köra 4hjuling en hel dag oxå :-)

Innan det mötet sprang jag ett tufft pass. Halvfort på 5 kmspåret och sen öste jag på så mkt jag orkade på mtb-spåret som är 6,4 km. Alltså 11,4 km på 53 minuter.

Igår började mitt jobb 06:30 och slutade inte förrens 20:30 kan man säga. Fast den betalda delen slutade kl 13:15 för sen hjälpte jag min kusin Linnea att bygga ett skitstort tralldäck. Se nedan.


Min farbror hjälpte oxå till. Hon har inte bara en stor lägenhet utan hon får utnyttja taket utanför oxå. Invigning och grillfest nästa fredag.
Vi han lägga ca en femtedel så snart skall jag dit och fortsätta.
Imorgon skall det tävlas på racer i Östgötaloppet. Är så sugen.

Kommentarer
Postat av: JV

Jag kommer och plockar upp dig 07:10 imorgon. Vi har 4 cykelställ. OK!?

2010-04-17 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback