mini-shopping

Glömde ju nämna att vi sprang in på coop Marieberg igår. Det fanns inga korgar och vi behövde ju ingen stor vagn för vi skulle bara kompleteringshandla lite basvaror. Jag börjar gå in i butiken för jag tycker vi kan bära varorna med händerna. När jag vänder mig om har Sara fixat en vagn. En som normalt ser jätteliten ut men med henne som förare ser det faktikst inte lika roligt ut...


Om dryga timmen startar herrarnas linjelopp i VM. Jag har länge känt på mig att Bennati skulle vinnna. Vet inte varför riktigt det var bara det namn som dök upp men jag har nu sett att han inte skall starta. Tror dock på nån italienare så jag gissar på Mr. Perferct hair Pozzato tar hem det. Tror inte det blir någon utpräglad klättrare även fast det är en sån tuff bana.
Undra hur omvärlden (ni) reagerar om någon som Vinokuorov eller Basso vinner. Skulle de tas emot som segrare? Jag tillhör den skaran som haft båda dessa herrar som idoler ända fram till att det kom ut att de tok-dopat sig.

Annars går större delen av denna dag i slöhetens tecken. Tänkte rita in cx-banan på massa kartor över Djupadalsbadet under tv sändningarna. Sen skall jag väl ge lite kärlek till mtb-hojen så den funkar klockrent på eftermiddagens tävlingsträning i Hästhagen. Kl.17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback