Träning?

Skulle ha tagit en bild på ännu ett bra jobb idag men jag undanhåller er det för det är ju en tränings/tävlingsblogg. Eller? En gång var det kanske men sist jag körde nåt var väl för sex dagar sen. Ett hårt varv i Hästhagen om jag minns rätt. Har inte blivit tokig än men visst är det jobbigt mentalt att inte kunna träna.
Prioriteten nu ligger ju på vår flytt knappa kilometern härifrån.

Ville ha med en bild i dagens blogg. Sökte på google på "nån bild" och resultatet blev väldigt mycket tjejbilder. Valde denna.


Nästa vecka får gå i musikens tecken för då spelar (tror jag) deathstars på onsdag och Mustasch på lördag. Siktar på att besöka båda konserterna.

Nu har vi packat och städat klart för kvällen och imorgon så skall köket städas, fönsterna tvättas och en del kartonger flyttas. Mkt nu... som vanligt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback