Jag är en sadist och vän

Har spenderat några timmar med en god flickvän nyss. Min allra bästa tjejkompis. Vi brukar prata om det mesta men det har nog aldrig varit så allvarligt som det var denna gång. Efter vårat fika så tog mina shoppingbyxor oss vidare och jag sprang över följande skalplagg.
Ett snyggt skalplagg för kommande löpturer men jag vet inte om det var värt 600 spänn så just idag avstod jag.
Något som jag köpte på stan idag var 5 stycken pansarmalar till akvariet. Det är ganska tuffa små rackare som fått namnet av att de är ganska hårda. Det dom blev varse om att i de 270 litrarna simmar ett rovdjur som överlevt i hundra tusentals år. Sköldpaddan Öste
 Så söt, så sur, så hungrig.
Jag har nyligen bevittnat hur hon tryckt i sig 2 stycken pansarmalar, dock med lite bekymmer. De verkar vara lite svårtuggade för någon som saknar tänder. Öste har ju bara en vass gom.
Känner mig jättetaskig men ändå snäll idag.

Är snart bortbjuden på mat och idol. En typisk kväll för en senior. Junioren i hemmet skall iväg på resturang med vänner.
Imorgon skall jag iväg till kumla och prova banan lite. Vill nån med och tjuvträna lite så hör av er. Trampar från stan vid ca kl. 11.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback