Tråkigt med vila. Behövs det?


Börjar med en tråkig arbetsbild. Sätter för tillfället kantsten runt den plattyta jag lade förra veckan. granitstenarna är 1 meter långa, 30 cm höga, 10 cm breda och väger gissningsvis runt 80-100 kg styck. Tur man har en kollega.

Tråkigt är det oxå att vila men jag tänkte så här. Kunde vara skönt efter skridskoåkningen igår, borde ju vila nån dag, får kanske ut mer kvalitè imorgon, kunde vara social i hemmet mm. men ändå så lockar gymet lite idag men nu har klockan hunnit bli så mkt att jag nog klarat av en vilodag iaf.
Imorgon startar nästa konditionsblock. Ska ventilera lungorna i klubblokalen med lite högintensivt.
Kattdiskutionen här hemma har tagit fart för igår inhandlades klösmöbel för katt, bajsskopa, kattsand och en kattsele. Nyss sa den lilla kärleken att hon ville ha datorn för att kolla in katter på blocket... Nåja..Jag har ju gullat med Öste nu ikväll så...
Sen har vinterhojen fått kärlek, Sara får kärlek, Öste...Hur ska jag räcka till??

Sen har jag sökt spons oxå..Tänkte det kunde vara en bra motivationshöjare under vintern. Var ett tag sen jag aktivt sökte det.

Hej o hå.
skrev jag att jag grät till den animerade filmen UP?? jaså inte de...

Kommentarer
Postat av: Johan F

Hoppas att ni vet att det bara finns en bra kattsand: Everclean.

/Nybliven kattägare.

PS. Jag grät inte till Up.

2009-11-17 @ 14:18:43
Postat av: Sara

Jag har redan köpt Vitakraft Compact Ultra, vi får väl låna lite av varann och jämföra textur, färg, konsistens och uppsugningsförmåga ;)



Ola bölade som en liten pöjk som fått sin leksakshäst demolerad, and so did I....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback