jävla skit

Passar på att blogga dagtid idag. Är nämligen hemma och är sjuk. Varje gång jag jag ska till och sjukanmäla mig så kommer tanken "men är jag oförmögen att utföra mitt jobb?" Svarade jag ärligt och lydde svaret på den frågan skulle jag nog fan inte vara hemma mkt från jobbet. Erfarenhetn man skaffat sig genom åren säger dock att det inte blir bättre av att man pressar sig på jobbet. Nä hälsotänket får gå före.
Vaknade redan natten till igår med en svidande hals. Hoppades hela dagen igår att det bara var en kropp som var ansträngd med någe skit och att det skulle försvinna. Natten till idag bevisades motsatsen. Fick gå upp vid kl. 03 och dricka thè med honung. Gick upp igen vid kl. 05 för samma procedur samt att sms:a chefen.

Har nyss sett filmen Shooter med Mark Wahlberg. Den gillar jag. Ska ge Trandformers en chans nu tror jag. Har ju sett den typ 4 ggr men va fan.. Den  rockar ju.

hej o hå

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ajdå, då får jag sitta & trampa själv i Ljungstugan idag då.

2009-11-26 @ 14:36:46
Postat av: cykeltina

Sjuk är vädelöst.



Masssa krossad färsk ingefära i honumgsvattnet är inte dumt vet du.

2009-11-26 @ 21:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback