jävla mellanläge

Det började igår kväll. Kändes ju inge bra på träningen och ja trodde bara det var muskelärt ja var seg men från första stund idag har kroppen varit seg o öm. Huvudvärk och nedstämd. Fick ett sms av en tjejkompis som kände igen sig och skrev att hon gråtit sig till sömns för ett tag sen. Utan anledning. Känner mig oxå mer ledsen idag. Konstigt. Gick hem tidigare från jobbet och har sovit ca 3 h. Ligger nu på sängen och lyssnar på hur sara bakas hallongrotter. Ja har det inte på illa iaf. Hek

Kommentarer
Postat av: oscar Ekstam

Svinis?

Postat av: Lisa

Jag diskuterade det här med två av mina vänner häromdagen också, vi var likadana som er allihop. Jag tippar på att det är hösten...

2009-11-04 @ 20:19:06
Postat av: cykeltina

syster yster här. Allt som grymtar är inte svin. Vanliga influensan är över oss. troligen den. Värk och trötthet. Kan dock meddela att den inte är så illa i år...



krya på dig. Själv är jag i vällingträsket,se blogg.

2009-11-04 @ 20:59:36
Postat av: Patrik

Tjena!



Skönt att kunna gå in här utan att bejöva blunda för bilder på gubbkalsonger fyllda med toa-papper... :-)



Alla deppar på hösten. Gör något vardagsroligt, typ restaurang, bio, utflykt?

2009-11-05 @ 18:24:56
URL: http://www.patrikpaulsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback