Ungdom blir senior?

Funderar på jag ska kolla in en fotbollsspelares blogg?? Ja vet..Jag har sjunkit lågt nu men han verkar ha min smak på både film & musik så jag måste iaf kolla in den. Sen är han inte blyg heller utan skriver ganska ocensurerat.  Det hela började väl med att jag har en stor fotbollssupporter till arbetskamrat och det  har varit tufft att få honom intresserad av cykel. Svaren på mina entusiastiska cykeläventyr från någon helg, oavsett om det varit eurosportsändning eller eget tävlande, har pendlat från "jaha..." till "Hmmm..".
Nu har det tyvärr tagit den här riktningen att jag självmant tar upp fotbollsämnet i firmabilen då man som gubbe självklart måste prata sport.

Det är kul att se fler och fler okända ansiktet trampandes runt i Markaskogen på alla möjliga mountainbikes. Känns som om sporten ökar på den lokala nivån iaf. Något som inte är lika populärt är måndagsträningarna så jag funderar nu om man kanske skulle byta namn på den till Seniorträning. För dig som orkar trampa en timme och vill lära dig mer.
Kan det vara nåt?

Nu måste jag fixa en massa mail inför helgens ungdomsläger.
tjing tjong käppkines som min polare RW säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback