780508

Jag ropar nu hej innan jag har passerat bäcken. HEJ! Körde nämligen ett tufft löppass idag med massa höjdmeter åt båda hållen. Inte en enda känning i knät. Jobbarkompismats o jag körde 7 rusher i olika backar runt sörbys slalombacke. Lite för korta backar för att kalla det konditionsträning men vi ökade vår motståndskraft mot mjölksyra (eller kalium om man är petig) iaf. 52 minuter visade klockan när vi kom tillbaka. Joggingpassen har gått från 29 min till 52 minuter på några veckor vilket känns bra. Skitbra.

Något mer? Nja fick tårta på jobbet idag och allt gick inte åt. Va bra för då finns det ju imorgon oxå.

Imorgon har någonting inbokat mellan 14:30 till 16:00. Jag vet inte vad för det är en överraskning från Sara. Satan vad nyfiken jag är.
Ni kollar väl hockeyn??

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback