WTF is going on?

Jag är pigg. Jag känner mig inge hängig, slö eller särskilt sjuk. Men kan jag gå till jobbet?? Nej! Anledningen är skit. Japp. Bokstavligt talat.

Har nyligen beställt medlemskort till Almbys Cykelungdom nere på Arkitektkopia som ligger på andra sidan gården. Det var en lagom promenad för ska jag gå längre finns risken att min kropp säger NU MÅSTE DU TILL EN TOALETT! Jag är glad över att jag kan äta utan att få magknip iaf. Igår blev det ju allt från gröt, pizza och en muslitallrik. Dock kommer kommandot strax efter varje måltid: NU! 
Hade samma förhoppningar igårkväll som tidigare att: nja nu kan jag nog jobba men icke.
Det är väl bara att fortsätta trycka ner fruktdrycker, vatten, mackor, mat osv. Jag är en envis jäkel och jag ska vinna över tarmarna.
Önskar nästan att jag var lite hängig för det är ju ingen som tror på en om man säger att man är hemma och är "sjuk".

Nu skall jag nog se X-men 3.

Sugen på att träna oxå :-( Hoppas man kan trampa lite till helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback