tvångsvält

Åt just en tallrik med musli & mjölk. Det var ca ett dygn efter att jag åt något i den storleken. Igår blev det ju bara saft, saft och saft. Avslutade kvällen med ett glas varmt O`boy med honung i.
Nu sitter jag här med lätt magont och tittar på en kopp thè och mina två mackor. Jag måste väl börja äta lite men det är svårt.

Kollade nyss om det fanns nån tvätt-tid. Det var lite lagom jobbigt att gå upp och ner för trappan till tvättstugan.
Fan va mycket jag har sovit förresten det senaste dygnet. REKORD!!

Hej

Kommentarer
Postat av: Oscar Ekstam

Gött mannen! Du kommer att flyga uppför vidablick iår ;)

Postat av: ola

tack din sjuke fan :-)



Det är lunchtid nu men jag vet inte....äta är överskattat. Går rätt bra att svälta...

2009-03-09 @ 13:39:06
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Stackare! Fan vad illa det låter. Kinamat är nog inget du kommer att längta efter på ett tag eller?



Tänk på att kroppen är helt muck ett par dar enfter en sån där vända. Immunförsvaret framför allt. TAT LUGNT! Finns folk som fått rätt trista efterverkningar efter hårdträning för tidigt efter matförgiftning. kroppen mår verkligen uselt av det, men det har du kanske märkt? ...



Syster yster har talat.

2009-03-09 @ 19:51:18
URL: http://nyacykeltina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback