Inga bilder men ändå. Jorå så att...

Ja igår blev det att sätta sig bakom ratten för att åka till Storstenshöjden. Inte så smart att köra bil dagen efter men nu gick det bra iaf. Vi plockade blåbär men de behöver nog 1-2 veckor till för att växa sig till perfekt storlek.

Igårkväll såg vi Rambo 4. Den är grym. Inte coolt grym utan mer rå grym. Den visade detaljer som förmodligen finns i verkligheten men andra filmer väljer att inte visa. Stallone har inte bara skrivit manuset utan även regisserat och det tycker jag var bra gjort men han är inte den unga, vältrimmade rambo längre men det gör inge. Filmen var bra iaf.

Vältrimmad var inte jag som igår satte mig på watthojen i klubbstugan. Tack till den som fixat den. Det tråkiga var dock det svartvita svar som siffrorna ger en men jag skyller på dagsformen.

Nu ska vi göra nåt som inte blir av särskilt ofta (nä inte de..) Vi ska till Marieberg och bara slöfönstershoppa. Bara strosa omkring, fika och kramas.
Hej på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Matte

Va funkar Monarken!! jag var där å greja bytte battrie men fick den inte att funka!!

2009-07-13 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback