Glömde...ramlagningen

Såg en annorlunda cykelrelaterad sak igår när jag gick och halvdrömde på jobbet..

Min teori om denna "förlängesenparkerade" cykel är att det av nån anledning blev ett rambrott på den som ägaren åtgärdade med en förstärkningsplåt. Vad bra att ägaren inte ägde en aluminium eller carbonhoj. En bit plåt och en svets har ju alla hemma i städskrubben.

Nu skall jag upp på stan med handlingslistan inför kvällen. Grillning står ju på schemat. Sen bär det av till villaområdet i Sörby, Ragnevägen närmare bestämt. Fast man är ju tillbaka här redan imorgon bitti för tvätt-tid. Då blir det säkert att avnjuta lite moccakaffe innan Sara dyker upp lagom när tvätten är klar och säger att hon försov sig. Vilken slump i så fall va??
Sen väntar Kilsbergen på mig och Sara fast jag tar bilen. Hon får cykla.
Träning är för talanglösa
God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback