Gitarr hjälte!!

Vi ska snart iväg och äta skräpmat och sen till de katter som vi sköter lite denna vecka. Det är dock något annat i den lägenheten som skall pysslas om mycket mer. Nintendo Wii med Guitar Hero. Tydligen skall det nu finnas ett sprillans nytt spel oxå. Best of Guitar Hero. Har släppts i dagarna... Undra om Oscar har det.. ? Annars så blir det väl Metallica versionen :-) mums..

satte ihop focushojen efter jobbet och har kört en helt omotiverad runda i Marka med Sara. Det är då inte beroende på henne utan att jag är så jäkla trött efter jobbet. Denna värme tär på en trots att jag druckit bra idag tycker jag. 3 liter fick jag i mig men redan kl. 07:21 så började det pärla sig i pannan så jag har nog förlorat minst 4-5 liter idag :-(
2 roliga saker på jobbet fick jag dock med på film. Den första är bara lite omogen humor à la Martin & Ola men lite senare när vi var högt upp i skyliften och martins knän hade börjat skallra lite pga av att just denna modell är lite rapplig så dog den. Nästan i högsta läget så dör maskinen!! Vi skulle precis till att ringa efter förstärkning när vi ser att någon av våra rumpor måste ha tryckt ned nödstoppknappen :-) Se filmen!
Dagens träning då..
Jo som sagt.. Mtb i Marka med ett nygammalt vevlager och helt nya pedaler. Ville bara trampa lite lugnt på den för att sen efterdra det nödvändiga. Inte ens en timme blev det idag men imorgon vänta ännu ett hårt pass på racer-hojen. Intervalldag. Man kan ju inte köra hårt varje dag. Har lärt mig det nu efter 31 år :-)

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback