I`m a lumberjack...

På en av mina favoritbloggar som jag följer låg det för några dagar sen bikini-bilder uppe på tre snygga tjejer. Här kommer mitt bidrag.

Hoppas inte chefen får se denna...

Köpte idag färska räkor på lösvikt. 2 stycken! Till Öste naturligtvis.

Min kära sambo gör mig ofta glad. För nån timme sen så sa hon vilka som skulle vara förband till helgens peak Dead by april på club 700. Nämligen de lokala bandet Smash into pieces som jag först såg när de var med i Talang på tv4 förra säsongen.
Imorgon är det ännu en kväll i musikens tecken. Först ska vi äta på Jenssens Böfhus sen skall vi gå och se några lokala band på folkets hus. Nu ska jag äntligen få se min polare John in action då han är trummis i bandet Deserted. De finns på flera platser på nätet om du blir intresserad. Han är skitduktig och jag hoppas de får ett bra kontrakt snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-03 @ 21:19:09
Postat av: GT

fan va coolt!!! samma tema som Irmis med flera.. måste vara något i denna mörka tid som gör att man vill ta av sig kläderna!!! jag gillar det skarpt!!! måste kontra någon dag!!!

Postat av: martintrampar

You sexy motherfucker!

2009-12-03 @ 21:51:31
URL: http://martintrampar.blogg.se/
Postat av: ola

Om eventuella "stiff nipples" syns beror det på att det var mellan -3 och -5 grader. Eller så gillar jag verkligen det där med motorsåg.

Gunnar: Sara har en nästan på tok för fräsch bild men hon e rädd att skrämma iväg läsare från sin blogg om den publiceras. Som Farmor, far och småglin.

2009-12-03 @ 22:14:27
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha, hysteriskt roligt! ;)



Tack för komplimangen och för proteintips :)

2009-12-03 @ 23:58:35
URL: http://tremil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback