Foton från semeste

Ja nu har man nyss slagit ned baken i soffan i hemmets lugna vrå. Kollar igenom mobilen och sitter och ler åt bilderna från både Åre och Gotland. Försök att njut ni oxå trots att jag kanske syns på en del bilder. För att se bilderna större får ni klicka på dem.
Åre choklad fabrikÅre by night
Den enda synliga skadan från fjällmaran.  Här vill jag köra DH.

Gotland
Med Högklint i bakgrunden.
Gäller att hålla focus. Sara i typisk gotlandsterräng, sten.
 Lilla sara är tillräckligt stor. 19th hole;-)
 Här gick GBB-banan. Fint som snus. Fast stenigt som hell.
Inte halshuggning utan dubbning av sergrarinnan av Hertigen av Pommern. Näst efter detta kommer väl cykelvasan som har kranskullor men vad har övriga cykelsverige? Nada!
Top-3. Vad kollar Micke på?

Imorgon är min sista semsterdag och det härligaste minnet från dessa dryga två veckorna är faktiskt fjällmaran i Åre. Det är den  tuffaste utmaning som jag genomfört men jag står nog där igen nästa år. Imorgon ska jag förutom tvättiden njuta av så mkt jag kan på hemmplan.

hej på er. 

Kommentarer
Postat av: Patrik P

Japp, fjällmara är fett. Nästa år får du sällskap!

Postat av: Tord i Åre

Jamen det är ju fint på Gotland oxå! Du var grym på Vertex o verkar ju gilla att lida ;-) Så kanske det är läge för ÅEC (www.areextremechallenge.se) nästa år som uppvärmning för maran?

2009-08-18 @ 14:57:49
Postat av: ola

Patrik: med sällskap menar du konkurrens va? Kul. Jättekul.... :-)

Tord: Jag vet inte hur jag ska hinna med allt bara... men Åre blir det 2010 iaf. Håller på att plugga in Metallica-texter för fullt.

2009-08-18 @ 20:33:06
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Patrik

Självklart konkurrens! :-)



ÅEC vore också kul, den banan är också hur fin som helst!

2009-08-20 @ 12:13:04
URL: http://www.patrikpaulsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback