Slöat till. Igen.

Träning är nog bäst att ta tag i direkt efter jobbet. Den rutinen har jag kört med i alla år. Ett litet, snabbt mellanmål sen börja byta om och iväg. Idag tänkte jag fixa lite innan jag drar till gymet men ju längre jag sitter här desto mer funderar jag på att skita i det. Får väl se vad som händer..

Igår skulle jag hålla i ungdomsträningen och det fick fungera som ett återhämtningspass. Jag körde ett varv i Markaskogen och gav tips till Kalle E som valt att träna. Vart alla de andra var förtäljer inte historien. Skönt att se mina tips funkade då han hade mkt bättre teknik på slutet av varvet än i början.
Vid klubbstugan så var det full fart på något bandy eller hockeylag som hade barmarksträning där. Fullt med barn/ungdomar där. När jag rullade hemåt såg jag att gräsplanen vid Brickeberg var full av tränande i ultimate (frisbee) och då började jag fundera ännu mera på vart alla cyklande ungdomar va? Detta kanske gestaltar hur stor cykelsporten är men ultimate....??

Väntar fortfarande på att glasmästeriet ska ringa mig. Öste ger mig arga blickar då hon trängs i det på tok för lilla akvariet. Får väl ta och slå dem en pling för så här lång tid ska det ju inte ta. De trodde att det skulle ha varit klart i fredags...

Packar jag inte gymväskan nu kommer jag fasiken inte iväg..

hej hej broiler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback