JAG vill vara discjockey!

När man ringer till mig får man musik i öronen. Ja iaf innan jag svarar. Vissa (henrik Öijer) blir glad över att få höra Måns Zelmerlövs Cara mio så jag dröjer ofta lite innan jag svara när han ringer, medans denna vecka har två stycken klagat på den låten innan de ens har presenterats sig när jag svarat. En av de två var Anders Adamsson som ringde mig i Onsdags. Han ville nog ha med mig som RIKTIG expertkommentator i Euorsports sändningar kan jag tro. Just denna Anders tog ett felaktigt iniativ på Kumlacrossen då JAG var tävlingsledare. Jag ville ju ha lite hårdrockskänsla där så jag hade laddat upp med lite hårdrocksskivor som kunde låta ut i högtalarna men två gånger ville jag spela Volbeat och två gånger byttes skivan ut efter bara nån låt. Det var Anders som hade gjort det fick jag reda på. Fy faaan...

En lustig sak hände i Grythyttan i veckan då jag satte kantstöd. Jag skulle stampa till den stenen jag just hade lagt ned i betongmjölet och då flög stålhättan iväg ca 20 cm och landade i mjölet. Martin hade just plockat fram sin nya systemkamera så bilder kommer på det.
En annan ny pryl är min nya mobil med 5 megapixelkamera och riktigt bra blixt så när jag snart kan börja mobilblogga så kommer mera bilder.

Prövade en kortare intervall av 4x4 idag på testcykel för första gången. Tog ju en spontan middag i Tisdags kväll med Patrik P och snackade cykeltävlingar och träningssätt. Det blev lite varianter på 3x3 men på testcykel kör man ju förslagsvis efter watt och första gången kan det vara lite svårt att veta hur mycket man fixar. Nu vet jag lite bättre. Sen efter det var det ju arbetsdag i Ljungstugan men som vanligt lös alla cyklister med sin frånvaro. Blev ett jäkligt bra resultat i den vänstra kontainern för er som har sett den förut. Även de där betongminorna flyttades omkring. Om ni hör nån som saknar sin cykelramp så har den äntligen gått upp i rök.

Nu ska jag lura ut Sara i skogen över natten. Det är sant. Ingen el, inge vatten och mycket mörker. Bloggar mer efter detta äventyr.
Woahaha 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade på känn hela veckan att det var nått lurt på gång... men det blev ju superlyckat måste jag säga ;) Mer bus och överaskningar! Gärna med fler screwed up packlistor som nu, haha.. Puss!

2008-10-26 @ 17:06:50
Postat av: Patrik

Mörker är en bra träningskamrat! Det är grymt kul med pass på natten. Du får hänga med på en träningshelg efter jul!



Kändes intervallerna bra? Har du provat stavarna i backe än förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback