GÄSTBLOGGAR

GÖR JAG

Å nej tänker Ola...=)

Jag har pillat lite här och där på din blogg...så nu känns den lite ny igen  ha ha ha Helst vill ja göra om alltihopa, men då kanske du får en chock och dör, så det vill ja ju inte riskera din gamle cyklist ;)
Lite nya teckensnitt....och menyn har byt sida...oj oj va Ola blir upprörd nu =)
Du ska gå in HÄR & regga dig, så kan ja lägga in en besökgrejimoj, så du ser hur många unika besökare du har =)
skicka  användar namn och lösen till min mail så fixar jag det =)


Nu har jag lagt din reklam bit här ner så efter varje inlägg så kommer det finnas med, BRA VA?
då kan ju ingen missa det =)

Ha det gött Ola och Hälsa Tina !

//Mamma Milla

Kommentarer
Postat av: ola

va konstigt det här känns!!! Att kommentera på min egen blogg på någon annans inlägg?!? konstigt men kul. Jättetack!!

Det blir skitbra det här.

Det där med statestik... Jag vill inte skylta med antalet besökare. Det kan jag ju se ändå.

Tack igen Milla o hälsa minihulkisarna och den jättestarka hulken.

Postat av: Mamma Milla

Va skönt och höra att du blev nöjd =)

bara höra av dig när du vill ändra nå , jag ställer så gärna upp !



Stor Hulken och mini hulkisarna hälsar tebax så gott !

2008-07-18 @ 11:12:52
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback