Touren har startat

Sitter med en jättegod kopp kaffe och spanar på damernas prolog i Tour de ski. Kaffe är väl kaffe tänker ni. NEPP! Mina bryggningar i moccabryggarn blir sällan lika varandra.

Blir bara en kortis här nu för sedan sätter packrushen igång. Byte till en lastbar bil så skidor, kläder, pjäxor, öl och moccabryggare får plats. Och oroa er inte, datorn följer med och förhoppningar på bra 3 täckning gör att bloggningarna fortsätter. Jag ska dock bli bättre på att fota med mobilen.

Igår var det kalas med mkt god mat och en mindre vin / whiskeprovning. Kul att få prova lite olika då man sällan köper hem massa olika av vare sig vin eller whiskey.

Idag blev det ett hyffsat gympass. Enda övning jag fick till bra var nog marklyft.
Idètorka.

Trampa på, även om du tycker du står still.

Kommentarer
Postat av: martintrampar.blogg.se

Tjenis. Kolla in min blogg: martintrampar.blogg.se.

Släng upp en länk Olagubben.

Postat av: Matte

Har du gått under jorden?

2009-01-03 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback