En liten stänkare bara..

Måste bara berätta om ett litet.....ja säg partytrick, practical joke eller bara tokigt infall på jobbet.

Vi har nu i nästan tre dagar rivit en gammal uteplats för att lägga dit nytt trallvirke, gjuta fast staketet mm. När vi idag nästan hade lagt all trall så fick jag lust att lämna kvar något där under. Det gamla virket hade ju legat i 10 år och det var snustorrt där under så det blir väldigt bra konserverat där. Om jag hade hittat t.ex. en 10 år gammal tidning när vi rev den så hade jag gillat det och naturligtvis läst igenom den. Jag kom snabbt på att det senaste numret av Cykelnytt låg i firmabilen men den ligger inte där nu :-)
Så när denna uteplats rivs nästa gång kommer några att hitta en guldskatt! En skatt som berättar om Darvells crossframgångar, omTeam Ghost, om Gustav Larsson mfl.
Tjipp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla filur :-)

2008-04-03 @ 08:00:22
Postat av: Oscar Ekstam

Gött! då e jag på bild där med andra ord. Bra att min hitoria kommer att vara bevarad i minst 10år framåt i alla fall. Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback