För mina kvinnliga läsare

186116-34Det verkar vara trendigt att fälla björnar nu, läser dagligen om det i pressen tycker jag. Bilden ovan är, förutom lite skrämmande, ett skämt med kameraägaren som lät sin kamera ligga obevakad för några minuter. Hade varit kul att se hans min när bilderna tankades över till datorn när han kom hem. Jag hoppas att detta kan öka min kvinnliga läsarkrets med 50% så de blir tre stycken för de två jag har är så härdade att de knappast skräms av denna bild.
I måndags fick jag till ett sånt där pass som jag borde ha haft förra veckan. Ett underbart cross-pass med pannlampa på en blandat underlag av grus och asfalt och ensamheten och mörkret gav mig känslan av snabbhet. Hade varit ljust och i sällskap hade sanningen visat mig vilken snigel jag är. Lade dessutom in långa intervaller runt tröskelpuls och avslutade på banvallen hem att träna upp slätdraget. Siktar på samma pass imorgon faktiskt fast med ett släptåg på två pers som jag skall försöka hänga av i intervallerna trots att de får ligga på rulle. Håller dessa två namn hemliga så länge för det kanske är jag som blir avhängd och då kan jag ju hitta på två proffsnamn som V. Folkesson & K. Ingeby för att få det att låta som jag ändå kämpat väl :-) men vi får se.
Det var planerat att ha ett tufft löppass i kväll men jag har träningsförbud för jag (vi) tatuerades igår. Det var inte rekommenderat att träna på en vecka!!! men vem fixar det nu när man äntligen är frisk så imorn kör jag igen. Ja vet att en del av er läsare ibland duschar tillsammans med mig, tyvärr inte ni kvinnliga läsare, så ni får väl förr eller senare se den som inte syns på bilden ovanför. Jag och Tina har nämligen valt att förlova oss på detta sett istället för att byta ringar. Två nästintill identiska motiv blev det och det gjorde faktiskt lite ondare än vad jag kom ihåg sen senast.
Hmm..har redan funderingar på ett nytt motiv för en av mina vader, de är ju som otecknade A4 ark. Vita och breda.
Tjepp tjohej.

Kommentarer
Postat av: Crosscar

Du är galen =D

Postat av: Den trötta grannkvinnan :)

Så pass, alltså?! Gratulerar. :)

2007-10-18 @ 10:00:05
Postat av: Patrik

Haha...fäll en björn!

Finns det inget internet-etiskt råd som kan rycka in med en akutcensurering?

Grattis till er båda!

Jag vill också cykla cross, kör pannlampa med min fuskcross istället!

2007-10-18 @ 11:58:12
URL: http://www.patrikpaulsson.wordpress.com
Postat av: Öijer

Grattis till ert steg mot vuxenlivet.
Jag hoppas att tatueringen är en ring runt du vet vad som man inte ser på din bild. På så sätt skuller det ju vara både ring och tatuering i ett.

2007-10-18 @ 17:17:11
URL: http://www.henrikoijer.com
Postat av: Matte

Jaha det var inte dåligt! Grattis ! Sen så misstänker jag du ska ut med gubbarna. Men dom hänger du inte av på banvallen i första taget :)

2007-10-18 @ 18:48:46
URL: http://mathiasbergkvist.com
Postat av: Torsten

Mors lilla Ola i skogen cyklade... och fick Nalle med sig hem! Grattis till Er båda!

2007-10-18 @ 19:16:37
Postat av: Niclas

Grattis!!! Bara att ringa om du vill ha någon att hänga av på banvallen ;)

2007-10-18 @ 19:29:28
Postat av: ola

Tack allihopa. Ett steg mot vuxenlivet kanske men det är något jag aldrig kommer att bli.
Matte: det var inte gubbarna men väl M.Karlsson som avslutade med att krasha i mörkret vid kvarnen, Karlslund. En klassisk face-plant och vred reglagen ordentligt. Hem och konstaterade att ett akutenbesök var nödvändigt. Blir nog några stygn på hakan. Han har otur han.
Torsten: Kan du gissa var bilden är tagen?
Om den trötta grannkvinnan läser min blogg så har jag ju tre kvinnliga läsare :-) Målet uppnått!

2007-10-18 @ 19:35:15
URL: http://cykelola.blogg.se
Postat av: Matte

Jo jag testade gränserna med crossen idag också. Rullgrus är farligt ajaj :(

2007-10-18 @ 19:41:59
URL: http://mathiasbergkvist.com
Postat av: micke

grattis till snygga kalsonger, och förlovingen!

2007-10-18 @ 21:16:15
URL: http://www.ormmicke.wordpress.com
Postat av: henke

Stort grattis till förlovningen !!
Tänkte höra om ni har kvar alla spinningcyklar uppe vid eran klubbstuga ?? , finns det några planer på något utbyte av dom så är jag mycket intreserad av att få tag på en cykel :-)

MVH / Henrik Ögren kopparbergs ck

2007-10-18 @ 21:29:06
Postat av: Peter

Jag har fortfarande mardrömmar efter att ha sett bilden första gången!!!

2007-10-18 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback