1:a passet sen evigheters evigheter

Ja idag har dagen fyllts av snor. Ahh.. denna härliga, lätt gula, sega sörja som aldrig tycks ta slut. Var kommer allt ifrån? Och varför? Jämnfört med förra veckan tycker jag att jag är frisk men erfarenheten (och snoret) säger att jag ska ta det lungt ett tag till. Tog ändå mig upp till klubblokalen och trampade lite på spinninghojen, lungt och fint men ändå så svettningarna kom igång. Ett pass av denna karaktär gör mer nytta för psyket än kroppen men nu är jag på bättringsväg och det känns "mumma" att få träna igen. Jag har ju varit borta i evigheter :-)
Vad händer annars då? jo sambon klarade sig inte undan mina baciller utan gurglar nu whiskey, snorar och är helt sänkt. Vi väntar fortfarande på våra mtb-cyklar som beställdes i november 2006! Förstår inte hur tillverkaren tänker när de går ut med sitt nya modellprogram på hösten men sätter inte igång sin produktion förrens feb/mars. Nä, taskig planering och framförhållning. Ännu tråkigare är att det är flera led som får lida, importör, cykelhandlare och sist i ledet, jag cyklisten.
När jag tittar tillbaka i mina gamla träningsdagböcker så har jag alltid haft dom första mtb passen i mars månad och nu när markerna är så torra och fina känns det för jäkligt att jag inte har något att cykla på. Hoppas dock fortfarande på tävlingspremiär till helgen. De är ju evigheter dit!
Tjopp tjohej

Kommentarer
Postat av: Torsten

...tävlingspremiär i helgen???? har du redan förträngt Ludvika?

2007-03-21 @ 14:34:55
Postat av: !

!

2007-03-22 @ 11:04:33
Postat av: ola

japp. Förträngde Ludvika straxt efter målgången. Dessutom menade jag RIKTIG tävlingspremiär men nu kan jag glömma den här helgen oxå. Tyskarna dricker för mycket öl för att kunna sköta sitt jobb bra.

2007-03-22 @ 12:00:34
Postat av: Linn

Gillar om det du skrev! Underhållande att se lite nyttiga saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback