Oj vad vi flänger på semestern

Igår måndag skulle vi ju vara hemma...Vi hade nämligen sagt i söndags efttermiddag vad vi skulle göra då. Vi skulle ta det lugnt och skruva ihop några fönster och så. En hemma dag liksom. Istället blev det en spontan-utflykt.
 
Så här har vår semester sett ut.
  • Vecka 25. På Mallis hela veckan.
  • Vecka 26. Småutflykter, bl.a med kanoten.
  • Vecka 27. Var ju arbete men medeltidsmarknad på helgen.
  • Vecka 28. Barnfria dagar i Oslo, Vikingamuseum och Islands häst.
  • Vecka 29. Stockholm och Gröna Lund och Birka.
  • Vecka 30. Var bestämt att vi skulle pyssla om huset. (fönster)
  • Vecka 31. Drog spontant till Göteborg & Liseberg
 
 
Nu är det ju lite semester denna vecka och jag har en liten utflykt kvar som jag och Sara åker på imorgon. Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet nästa vecka och vila upp sig.
 
Är glad över att jag kunde åka så pass mycket attraktioner som jag jort UTAN att bli illamående. Insane var kul men kort på Gröna lund
 
Träningen efter semesterhalvmaran har väl gått så där. Visst har den blivit av men jag har varit sliten. Inte många kvalitètspass kan man säga. I söndags var det planerat ett sånt men vi drog ju till Göteborg istället men träningskläderna åkte först ner i packningen så jag ställde klockan tidigt och stod på hotellets löpband kl 05:40 och körde ett RANDOM-program. Blev ett svettigt pass på 55 min. 
Idag blir det nog nån form av korta intervaller här på grusvägarna.
 
Tjing tjong långkalsong
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback