genomtramp och massa prinsessor

På löparlägret i Spanien för en tid sedan gjorde jag ett genomtramp med höger häl. Trampade väl för hårt på nån sten och fick ont i hälen. Jag genomled lägret (ja ouh vad jag led) och det tog drygt en vecka på hemmaplan innan det var borta.
I onsdags gjorde jag exakt samma sak på tävlingen i västerås. Tycker att det pendlar lite nu. Ibland är det mycket bättre men så ibland kommer det tillbaka. Är gald att jag har mina salomon speedcross med tjock dämpning. Känner att just vid sånna här tillfällen så hade ett par tjocka Holaoneone varit ganska bra och ha.
 
Idag fyller Nora 5 år. Vi hade kalas med ca 20 st släktningar i söndags och så igår på nationaldagen så hade vi prinsesskalas här.
Jag var lekfabror under äventyret med prins Månstråle (kan rekommendera grapevine.nu för er som ska ha kalas) Det var lätt värt pengarna att köpa ett färdigt äventyr.
En annan sak som blev lyckad var den Pinjatan jag köpte för 1 euro på LIDL i spanien när jag var där. Istället för att slå på den så hängde det 6 st stjärnor från den varav endast en gjorde så den öppnade sig
 
2 timmar med 9 prinsessor gick fort och tröttast efteråt var Sara och jag. Var kanske klokt att ta en sån där...vadheterde..Vilodag igår.
Fredags: snabbjogg 10,55km
lördag: 4x4 + 6 st spurter, 11,8km
söndags: trail, 250 höjdmeter 13,7 km
vecka 22 blev 56 km. Vore fint och kunna hålla mig över 50 km/ vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback