rekord på 3x 10

Här är den sväng som jag började köra i höstas. Tror det kan ha varit september eller nåt. Den går ner upp och ner för Kilsbergskanten. Sen vänder man och kör tillbakaoch får således två klättringar tillbaka. Jag har sen början kallat denna för 3 x 10 min men de första gångerna tog klättringarna längre än så. 
Igår sattes dock ett trippelrekord då jag satte nya PB på alla 3 stignigarna. 9;47, 10:14 och 10:50 blev det på dom. 
Jag har precis skapat strava-segment på dessa för att slippa trycka på knappar då själva rekorden visar sig direkt när all träningsdata tankas upp. Fast med mitt sifferminne så kommer jag väl ihåg tiderna ändå.
 Nu dröjer det nog minst 2 veckor innan jag kör dom igen för jag måste ta en lugn vecka, nästa vecka, för att orka springa 2 ggr 2 h för musikhjälpens skull.
För idag är jag rätt knäckt efter tisdagens och gårdagens hårda pass. Jag och Isabella joggade ett lugnt återhämtningspass idag bara. Snittfart 5:45 så pass lugnt var det. Olikt mig men benen är såå döda.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar ditt bloggande...

2016-12-26 @ 09:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback