vilodag

Måndag idag. Förra veckan innehöll 3 pass med så kallade 4or. Kändes bra alla gångerna vilket jag vid flera tillfällen reflekterat över hur sjukt det är. Fanns en period i mitt träningsliv då man kunde ha ångest för sånna här pass men å andra sidan var ju träningsvolymen så mkt högre då vilket kan ha haft en viss påverkan.
Magnus Darvell beskrev detta med 4or så bra för en tid sedan HÄR
 
Samma Magnus filmar denna man :-)
 
Nåja. Är glad att jag igår kväll brände av 4x4 stakintervaller på banvallen med rullskidor under fötterna. Idag regnar det och så blev det däckbyte på volvon direkt efter jobbet. Sara den stackars kvinnan har haft hand om barnen hela dagen. Jag bistod ju bara de senaste 2 timmarna och just nu är det nära att en 4,5 åring hamnar på blocket kan man ju säga...
 
Nähe
Kolla en motiverande film sen läggdags kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback