nån slags viloperiod

Jaha...Idag kom träningsångesten och skrek på mig" Nu jävlar får du ta o träna så du trivs med dig själv igen"
 
Tog bilen till Storstenshöjden och körde 4 vänder med stavar. Det hade börjat skymma men vad gjorde det? Liftgatan innehåller ju inga svårigheter. Ni tänker att "han hade väl lampa som vanligt" men där tror ni fel. Körde helt pannlampslöst idag.
Den första vändan i liftgatan var som en uppvärmning där jag slutade på ca 85% av maxpuls men jäklar...Vända nr 2 blev nog ett personbästa på 4;17. Runda 3 och 4 blev sedan långsammare o långsammare men jag mosade på rätt bra ända och fick trötta ben och högt flås i alla intv.
Så här ca 4 h senare känner jag fortfarande hur jag har den där varma känslan i luftrören. Prologlunga delight.
 
Annars då?
Jo 4x4 i tisdags på rullskidor.
Vila onsdag.
AW på O`Learys igår och kollade hockeyn.
 
 
Isabella har gått upp ca 2 kg sen födsel. Jag har inte gått ner nånting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback