inför tjejweekend i Pershyttan

först om igår. 
Backintervaller med snabbe Jacob.
Han har gjort milen på ca 36, halvmara på 1:14 och en mara på 2:45. Han har varit snabb!! Men tror samtidigt att han kan putsa dom tiderna och har väl börjat träna igen så att säga.
 
Vi körde i stationsbacken här i Latorp. En backe som tog mig ungefär 1:22 första intervallen men som väntat så stumnade jag mer o mer i höger ben och intervall nr 3 eller 4 fick jag korta ner för att få längre vila. Sen gick dom väl okej. Vi körde 8 st totalt och det räckte för mina vader.
Ett kort men effektivt pass så där på kvällskvisten mellan regnskurarna.
Lagom förnedrad oxå då jag inte hängde med en endaste intervall.
 
Idag har det varit en märklig dag. Lugnt på jobbet men en eftermiddag full med aktivitet här hemma. Alltså sjukt mycket och inte allt har gått min  väg. Flera saker som felar men hoppas att jag nu med 6-7 h nattsömn kan lägga det bakom mig för nu i helgen är det tjejläger i mtb i Pershyttan för 5e året i följd.
Blir nog kul som vanligt trots att det förmodligen blir pissväder imorgon.
 
På kvällen imorgon till middagen skall jag visa några filmsnuttar på storskärm. Nåt i stil med denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback