sjuk!!!!!!!!!!!!!!

Okej jag tar det inte lika hårt längre. Sjukdomar alltså. Inte dom första 4-5 dagarna men sen börjar det bli kämpigt. Smsade med en annan löpare häromdagen. Han var tydligen sjuk han oxå. Haft feber o så. Nu frågade jag han på sms imorse hur det gick. Jo nu var han tydligfen igång och sprang igen. Det var väl inget?? Ett kort uppehåll på några dagar!!! Jag är nu uppe i 8 träningsfria dagar. 
Känner mig bättre o bättre. Lite snor och hostar lite då och då.
 
Hoppas på att smyga igång löparbenen framåt torsdag.
 
Igår kom bastun hit
 
Känns lockande hela tiden att göra första provbastandet men det kommer väl. Sen skall den målas oxå förstås.
 
Känner mig tjock nu oxå. Riktigt tjock. Hoppas man blir frisk snart...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback