var det helg eller?

Äntligen ramlade det ner snö. Eftersom jag har kvar jouren denna vinter visste jag att det skulle innebära arbete men innan det så gjorde jag en startbacke åt Nora hemma på tomten samt en doserad kurva så hon skall slippa åka in i grannens häck igen.
 
Startade ploga innerstan kl 18 i lördagskväll och var klar ca 10 h senare. Åkte hem och sov några timmar innan det var dags att återigen åka ut och sanda eftersom det hade frusit på under morgonen.
 
Nu skall jag snart ha en klass för första gången. Själv. Som ansvarig lärare. Tur att de bara skall återuppta ett pågående arbete ute i byggladan.
 
Träning då?
Jo det hanns förstås med 45 min skidåkning i lördags fm. Börjar klia i kroppen igen så ikväll får det väl bli lite sandsäck och styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback