Skid-SM, bottenrekord och muskelbristning

Jaha.. SM-veckan är över och det enda jag (familjen) bidrog med var att hejja fram skidåkarna på distansloppet.
 
Vi satt där och väntade på bloggaren Adam steen som aldrig dök upp pga sjukdom men när skidåkarna passerade nedanför oss tyckte jag det var ett bekant ansikte som åkte förbi....Fast nä...var det..?
 

 
I går, söndag, var det ju skid-sprint. Något som jag gillar att se på men istället för att åka upp till Ånnaboda igen så tog vi bilen ca 2 km till Tant Gräddelin och åt lunch och fikade. Jag hade förstås kollat så det hade en tv på
:-)
 
Gårdagens träning 
Körde 10 ronder på sandsäcken vilket gick bra men fick en liten muskelbristning i vänster vad. Fattar intre varför jag slår upp denna just när jag kör sandsäck här hemma?? Den var väl inte så farlig men lite senare när jag och Nora åkte pulka på gården så skulle jag springa iväg och hämta en sak och DÅ....Jäklar vad det högg till i vaden. Muskelbristningen allan!! Haltar lite idag och får väl se hur det går att eventuellt sätta nytt pers i marklyft på torsdag..
 
Ett annat bottenrekord. Igår var det inte en enda besökare här på bloggen. Kan inte minnas när det hände sist.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni bidrog ju även med att synas på tv, era linslusar =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback