efterlängtad vilodag

Imorgon är det alla hjärtans dag. Sara har ännu en gång hittat på ett äventyr på okänd ort. Denna gång är jag rätt spänd på vart det bär hän. Barnvakt är fixad så det blir hon och jag. Skönt.
Mycket i huvudet nu men det blir inget bloggande om det här.  
Träningen går vidare för annars blir jag helt knäpp. Sara rekommenderade en runda för nån dag sedan och jag svarade " nej det blir väl för långt för mitt knä som ännu inte har protesterat". Efter lite kalkylerande så tänkte jag att den rundan kanske inte skulle bli så lång iaf.
Igår testade jag den.
 
Blev dryga 11 km vilket ger över 30 km denna vecka och då hinner jag nog med ett pass till i helgen. Känns gött.
Ikväll blir det På spåret och Matrix Reloaded.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback