laddar inför midnattsloppet

Var inne i stan på kalas igår. Örebro fyllde 750 år. Man får väl tacka vädergudarna att det har varit grymt väder hela veckan. Inramningen igår var kanon och jag och en polare kolhydratsladdade med buffè och några öl.
 
Imorse joggade jag en sväng med Nora i joggingvagnen. 5 km i ca 5 fart och detta följdes upp med en bra stretch.
 
Nu är väskan packad och nerverna börjar komma. Ikväll kan ni följa mig här det är nån slags livetracking och starten går 21:20. Mitt mål är under 42 min men då det finns flera ursäkter som, mycket folk, krävande bana och avsaknad av fartintervaller så är jag säkert nöjd under 44 min oxå
 
Peppar mig själv innan avfärd med en grym film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback