fredag!!!

hade tänkt ha en mängdvecka denna vecka men shit vad 10 km asfalt kan sätta sig i benen. Har skrapat ihop ca 24 km på 3 pass + lite rehabstyrka igår. Totalvila idag för att vara fräsch för ett lite längre pass imorgon med Andreas. Har en rutt planerad där jag tänkte passera trolldalen, det var så länge sen jag var där.
 
Idag så fyllde jag på två olika sorters energiförråd. Bars och sånt inför kommande ultra samt ölförrådet för alla sköna hemmakvällar. Gjorde som vanligt och shoppade med ögonen och provar lite nytt. Med bars och gel är det tvärtom. Där vill man hålla sig till beprövade märken som man vet att magen tål.
 
Alltså nu när jag tänkte leta rätt på nåt peppande trail-klipp så fanns det ju lite rekommenderade klipp när u-tub öppnades... Ett av dom är från en jäkla rolig film som heter I give it a year.
 
Men så har ju förstås Tromsö skyrace släppt en längre film från årets race....GARH!!! sugen som f-n...
 

Tromsø Skyrace week end 2015 from TromsoSkyrace on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback