AHHHH semestern är slut!

Imorgon börjar jag jobba igen och det har varit 3 bra veckor. Har varit bortrest ett tag vilket jag undvek att skriva om här för att slippa skylta med det för tjuvarna.
Finns massor att skriva om som vi har gjort, Astrid Lindgrens värld, stuga på östkusten, älgfarm, åbro bryggeri mm. mm.
Men några bilder säger väl sjukt många ord så...Klicka på bilderna om du vill se dom större
 
Hade förstås med mig löparskorna ner till kusten och 3 bra pass blev det. Är ett härligt sätt att njuta och upptäcka området. Bästa sättet att lära sig att hitta är ju att hamna vilse vilket jag gjorde första passet. Men med en turistkarta i handen kunde jag läsa in mig ett antal ggr på kustlinjen och orientera mig rätt.
 
Igår och idag har det sprungits här hemma oxå och man gläds lite extra över att höra hur det har regnat här hemma när vi hade helt okej sommarväder på vår semester :-)
 
Skall försöka vila imorgon men löpningen går bra nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback