klockan sa VILA, Nora sa jogga

Solen sken idag men det har blåst kallt. 
Mina ben har varit rätt pigga med undantag för en svag, diffus känning i vänster skenben.
Hade väl egentligen tänkt mig helvila idag men jag tyckte det var länge sen Nora och jag körde med joggingvagnen så vi stack ut idag.
Det som var extra roligt idag var att hon ville jogga själv en sträcka. Vi stannade, knäppte loss bältet sen satte hon iväg. Direkt och automatiskt sa jag åt henne att springa långsammare och det gjorde hon. Hon kanske inte tänkte på det själv men jag vet iaf att hon orkade jogga längre än vad hon brukar göra. Inte illa i overall och kängor. Dock ville hon åter upp i vagnen efter en bit när hon började bli anfådd.
 
Vi körde totalt dryga 7 km med ett snitt på ca 5:30-5;45. Efter det blev det en bastu. 10e gången sen vi köpte den :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback