Räkbåten till skottland

Igår var det dags för att gå ut och "äta" med jobbet. Vet efter de 8 åren jag jobbat där att inte någon bryr sig om kvalitèn på maten. Nä istället handlar det om att få ut så mycket öl som möjlilgt på firmans pengar.
Vaknade därför med lätt huvudvärk idag och träningen blev med all rätt ett joggingpass i 5-fart i ca 11 km.
Summerar ca 45 km denna vecka och då är det ett kvalitètspass i det. 
 
Har spenderat större delen av dagen med att packa och förbereda mig inför resan till skottland imorgon. Landar strax efter lunch imorgon i Edinburg och skall vara i området tills torsdag morgon. Hoppas det blir kanon.
 
Har två drömscenarion. 
1. Att det blir grymt rolig cykling utför med en del adrenalinpåslag.
2. Att jag får göra en morgonjogg i soluppgång upp på något närliggande berg/kulle.
 
Finns förstås fler tankar men kanske roligare att blogga om det som faktiskt skedde där så jag sparar på dom.
 
Blir kanske inget bloggande förrens på fredag men vem vet. Kanske sitter jag i hotell-lobbyn nån kväll och lånar en dator.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback