mot kungliga huvudstaden

Länge sen jag bjuckade på en arbetsbild. Här har ni en. Jag och kollegan gjorde en mur på 2,5 dag men då blev det en trappa oxå som inte syns på bilden.
 
Träningen då
Ja hade ju tänkt två distanspass denna vecka men tyvärr verkar det inte bli ett imorgon.
Igår sprang jag hem med camelback från jobbet. 19 km. Snittfart på 4:55 och det kändes hur bra som helst. Får ofta en liten dipp vid 15-16 km och så även igår. Lossnar igen efter någon km men jag får jobba lite mentalt där.
Ikväll passade jag på att ge sandsäcken en omgång igen. Kanske mest för att det inte blir distanslöpning till jobbet för annars hade jag tänkt att vila. Ökade ronderna från 2 min till 3 min och körde en del nya kombinationer. Kan gå på ännu mer kraft nu än tidigare och få tryck i slagen. Börjar kännas riktigt bra med boxningen igen. Men inte så konstigt då det var en tid i mitt liv då jag körde kampsport 3-5 ggr /veckan.
 
Idag blev jag lite överraskad när det ringde en reporter från en tidning och gjorde en intervju och sedan ville ses för lite fotografering som skall ske imorgon. Det gällde förstås mtb-lederna i Ånnaboda. 
 
På lördag jobbar Sara och då brukar jag vilja hitta på någon utflykt med Nora för att vi inte bara skall bli sittande här hemma. Denna gång skall vi åka buss tur o retur till stockholm. Hoppas INTE på åksjuka :-)
Vi skall hälsa på familjens talang triathlet-Anna och shoppa presenter till Sara, Nora och kanske mig oxå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback