smått rastlös, smått nervös

Vad fort man blir lat och bekväm. Alltså jag och jobbarkompismats har ju börjat samåka bil lite då och då men så idag cyklade vi båda två. Motvind till jobbet, några plusgrader och skitmörkt både till och från jobbet. Enda positiva var väl att det var sned medvind hem. Kändes ändå sjukt mycket jobbigare att cykla nu än i somras.
 
Sen bor jag just nu ihop med två snyga tjejer. Jag sköter min hygien och började faktiskt köra med sprayen coldzyne igår. Det KAN ha varit den som räddade mig inför ultran i september och nu till helgen är det ju 2x ultra som gäller. Vill testa detta.
Har handlat lite special inför denna helg. Chips och snickers :-)
 
Idag onsdag var väl den enda kvällen jag tänkte träna egentligen men det blev bara 15 min på säcken i garaget + lite upphopp och armhävningar. Nyttomuskler så att säga.
 
Får se om man bli hemma och vabbar imorgon då Nora somnade kl 17 i eftermiddags och har sedan sovit tungt med en snorig näsa. Beslut imorgon bitti kl 05:55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback