Säsongsuppladdning

I söndags var det ett gäng som laddar inför veteran-VM som träffades. Jag är glad att jag får vara med i den gruppen trots att jag inte kommer att deltaga men som det ser ut kommer jag iaf vara på plats i Norge i slutet av augusti. Ska bli ruskigt kul för jag gillar att vara ute på mtb-tävlingar. Jag hoppas jag har tiden att få följa med denna grupp ut på lite andra tävlingar under säsongen oxå.
 
I måndags började jag jobba med projektet lite grann. Sitter nu, tidig onsdag morgon, oxå på kontoret och ska beta av en hel del småsaker.
Angående en helt annan sak. Långsamt, långsamt blir jag bättre i mina operationssår för jag går bättre o bättre men så i förrgår blev det nåt jäkla bakslag när jag böjde mig framåt o skulle knyta skon. Det liksom nyper mig inombords. Någonting klämmer mig precis som jag skulle ha mobilen i framfickan när jag viker kroppen framåt. Inte alls skönt. Idag är det 3 veckor sedan operation och återhämtningen går INTE i den takt jag trodde det skulle göra :-(
 
Dröjer ett tag till innan jag kan skriva rubriken Dagens träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback