människor är otroliga

Igår var jag arg. Ja i stort sett från morgon till kväll. Tur man har en bra sambo och en underbar dotter som får en att släppa jobbtankarna för det var jobbet som krånglade. Har väl inte riktigt förstått hur pappersvändare jobbar. trodde jag visste men igår när jag behövde fysisk hjälp fick jag bara massa tomma ord. Vet exakt hur jag skulle hjälpa till om dessa personer tappade ut lite saker framför mig. Jag skulle bara peka och säga vad de skulle ta upp. Det är så dom hjälper varandra. Byråkraterna.
 
Nä roligare är det med OS. Ett OS som är så hatat av många pga det otäcka struktur och moral som Ryssland visar upp. Var det inte samma veva när Kina skulle ha OS?
Så dessa feminsiter som verkar haka upp sig nu när det var varmt under damernas 10 km klassiska idag och en del körde utan ärmar. Kanske inte det faktum att de gjorde det utan att det skapar rubriker. Men snälla nån det gör Petter Northaug oxå pga samma sak. Han är oxå ganska snabb att köra ärmlöst.
Nä jag skulle vilja att det var mer jämnställt. Damerna borde ha kört 15 km klassiskt för det gör ju herrarna imorgon.
Grattis Charlotte till silvret. Du gav oss ett spännande lopp
 
En del är otroliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback