Saknad & njutning

Igår blev det en kombination av jobb och cykling. Jag agerade tekniklärare samtidigt som två olika mtb-sträckor mättes med GPS. När jag trampade iväg från hemmet med min CUBE så kände jag "shit jag saknar det här. Jag känner mig hemma i sadeln" Det kommer att bli en prövning till våren att inte cykla. Eller klart jag kommer cykla men jag kommer inte att cykelträna om ni förstår skillnaden. Hoppas på en lyckad operation i vinter så jag kan springa terräng som jag tycker är roligt.
 
Igår em hälsade jag, Nora och Sara på en mammaledig vän och naturligtvis så höll Sara i bebisen ett tag. Lika säkert som amen i kyrkan så kom frågan senare på kvällen " Vill du skaffa en liten bebis till?" oj oj oj Nåja träna på tillverkningen kan man ju alltid göra ;-)
 
 
Igår kom det plagg som jag beställde från utlandet. (ångrar att jag inte köpte den på bike-expo) Kanske den snyggaste T-shirt jag äger. Dels gillar jag själva utformningen på den men kanske mest vad den står för. Jag blev rätt såld på www.thesufferfest.com förra året och jag kommer väl aldrig att köra till dom filmerna igen men jag rekommenderar er andra att testa dom iaf. Dom 6 orden på tröjan är rätt bra för vad man som idrottare lägger ner och vad man får. Smärta, misär och vånda ger förhoppningsvis stolthet, ära och segrar.
Uttrycket IWBMATTKYT gillar jag så pass mkt att det skulle kunna få bli en tatuering på vaden.
 
På skölden visar 4 symboler ett kugghjul/krans för att gestalta cykel. En svettdroppe. 10/10 betyder maximal insats. Och sedan det högsta berget i Sufferlandria, Mt.Suffer.
 
I eftermiddag drar vi mot Stockholm och Black Sabbath!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback